Alaa
1752 Minds
148 Friends
50 Top Minds
:) (67)
Hey (54)
nite (38)
:P (34)
Morning (26)
Glo (24)
^^ (22)
XD (22)
-_- (21)
sleep (21)
?? (20)
lol (19)
Hello (17)
Play (16)
evening (16)
spam (15)
black (14)
>_< (14)
sigh (14)
:( (13)
;) (12)
hmmm (12)
SleepY (12)
.... (12)
Tired (12)
Home (12)
Me (11)
movie (10)
sad (9)
X_X (9)
bed (9)
FIGHTING (9)
!! (9)
... (9)
:D (8)
kekeke (8)
attack (8)
My_Glo (8)
Hmm (7)
pink (7)
bye (7)
hmmmm (7)
keke (7)
:'( (7)
fly (7)
food (6)
read (6)
@@@ (6)
Yellow (6)
coffee (6)
  1.      about !!!!!!!!!!!!
     
      0
    Who ate all the peanut butter I swear the jar was full yesterday !!
    1 day ago  
    19 hours ago
    CC 지 은 ZG stole it
    19 hours ago
  2. Recommender: ElisaPaola
         about LOL
     
      1
    (moo-seo-woh) means "I'm scared" ..Plz learn from me guys !! u won't find these information anywhere else !! *serious look* ..!
    1 day ago  
    Sam moo-seo-woh...I'll remember that for when I am
    1 day ago
    19 hours ago
  3. Recommender: Malu
         about stupid
     
      1
    I had a dream that my friend's younger brother had died, and at the same time, his sister was getting married 0_O so I was at a funeral and a wedding at the same time, same place..!
    This is how messed up my brain is, at night .....
    Eeerrr
    All the time actually ..
    1 day ago  
    Malu-Lee 
    Warm hug!!!
    1 day ago
    Hanna-Riikka I hate dreams where somebody dies/is dead... Or the dreams where I should run but my feet are like super-glued on the ground.
    1 day ago
  4.      about nomnom
     
      0
    Want some green tea, now ..
    1 day ago  
  5. Recommender: GreigColliar
         about meaaaawww
     
      1
    I'm hoooooooooome .. I surviveeeeeeed another day. I did it .. I'm catwoman * dancing dancing*
    1 day ago  
    Aisha okkk 7ader ya siti lkol hehe
    1 day ago
    Alaa Sammmmmmmmiiiiiii
    @aisha yalla ya 2mr .. 2oomi 3l m6b5 ..
    1 day ago
  6.      about Sleep
     
      0
    I'm going to bed, as cheerful as a baby giraffe trying to fly Gnite ~~
    2 days ago  
    2 days ago
    Sam Goodnight Alaa
    2 days ago
  7.      about ...
     
      0
    I wanna find a place, call it home, and just live there, peacefully, forever. And maybe die later or something, it doesn't matter, but I have to find it first.
    2 days ago  
    Lord Congrat! @Orvokki
    2 days ago
    Alaa I'm not thinking about death, I'm just .. i want something more, much more, and i don't seem to find it anywhere.! I'm blue., I'm a blue person!
    2 days ago
  8.      about hey
     
      0
    First day at work was pretty good, smooth and nice. Elhmdullah ..^^
    2 days ago  
    Sam Hi Alaa! I'm happy to hear for your good first day at work!!! ♡ < 3
    2 days ago
    Aisha woow i'm happy for you inshalah all the best cominh to you
    2 days ago
  9.      about +_+
     
      0
    I want June to come fast ..
    3 days ago  
  10.      about cartoon
     
      0
    Waiting for sbongbob ... errr.. sometimes, I wonder if I ever gonna grow up.
    3 days ago  
    김 야스 Hhhhh mbc 3 hhhhh
    3 days ago
    Alaa Exactly hahahhaha
    3 days ago
  11.      about sigh
     
      0
    I should do some cleaning why life is soooo hard
    4 days ago  
    m3y 유리 Yes.... cause we have to do it all alone
    4 days ago
  12.      about Life
     
      0
    My lazy, fooling around, being useless days are over .
    Tomorrow I'll sign a 6 months contract and will start my first day,at the new job .. So I probably won't be here as much as I used to be
    4 days ago  
    meem  don't leave us !! kk
    good luck Alaa
    3 days ago
    Alaa Thaaank you ladiea I'll try to be here as much as I can ♥♥
    3 days ago
  13.      about ...
     
      0
    Why is my head hurting now?
    Hellooo .. anyone here?
    4 days ago  
    Zahra  ان شاء الله تفيدك هاي الشغلات لاني استفدت منها .. وساامتك مرة تانية
    4 days ago
    Alaa حبيبتي تسلميلي ما احسنك ..
    ان شالله رح اعملها .♥♥
    بس هو اغلب الاوقات تفكير زياده و سترس ومحسوبتك بدها تحمل 300 بطيحه بايد وحده .. هاي نتيجه طبيعيه ..ههههه
    4 days ago
  14.      about Movie
     
      0
    Done, it's soo sick !! lol
    4 days ago  
    Alaa The purge, it was umm ,, ok !! kkkk
    4 days ago
    Sam Oh...not my cup of tea...horror/thriller...~
    4 days ago
  15.      about ThePurge
     
      0
    So far so good, I'm enjoying actually..!
    4 days ago  
    연주 Wait till the end kkk
    4 days ago
    Greig haha when she smacks the other person off the table.. funny as hell
    4 days ago
Sign In
ID
PW
Remember me
Join Today
Are you new on here? Share your minds with other easily!