Donate
Alaa
3444 Minds
198 Friends
  1.      about -_-
     
      0
    Today, is gonna be along day ...
    2 days ago  
    Alaa Monring Oppaaaaaa Did u miss me ?!!
    2 days ago
    Sammy Ala'a, Fighting!!
    2 days ago
  2.      about Sat
     
      0
    Guyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyz I've been staring at my laptop for hours, need to get some work done but I just, simply can't!!
    Any suggestions !!
    6 days ago  
  3.      about WorkWorkWork
     
      0
    I have been working and working and working for months now !! weekdays and weekends .. day and night .. I'm a living zombie !!
    1 week ago  
    Hanna-Riikka Omg... That's too much! I hope you get a proper compensation!
    1 week ago
    Mika oh.. fighting
    1 week ago
  4.      about @_@
     
      0
    I had to actually finish some work today for next week's training sessions I'm gonna give, but maaaaaaaaaan am I tired didn't get anything done.
    3 weeks ago  
    judith Fighting!!!
    3 weeks ago
    Ryan Hello Alaa~
    3 weeks ago
  5.      about Relax
     
      0
    It's the weekend and I've been working and sending emails for hours. . I deserve to relax and watch a movie now...
    1 month ago  
    Hanna-Riikka Definitely!
    1 month ago
    Lord Congrats! @uphuin
    1 month ago
  6.      about Fri
     
      0
    Siiiiiick. But have to go to my friend's place for lunch! Should've asked her to shift it for next week
    1 month ago  
    Alaa Thank u babies she will 've mad at me because I might not eat at all x_X
    1 month ago
    Hanna-Riikka Try to get trough today. Fighting! Get well soon.
    1 month ago
  7.      about Sat
     
      0
    Today was boooooooooooooooooring! oh my God! and soooooooo hot! Like 29172618919℃ here.
    2 months ago  
    Qing53 Ahhhh yeah really
    2 months ago
    Ryan Hi alaa
    2 months ago
  8.      about Hi
     
      0
    Hello,
    How is everyone and how is everything ?
    2 months ago  
    Nancy Hi Alaa !
    2 months ago
    Uphuin 핀 Alaaaa.....good evening
    2 months ago
  9.      about Friday
     
      0
    Dear friends,
    I love u.
    3 months ago  
    3 months ago
    3 months ago
  10.      about Evening
     
      0
    I miss everyone here
    4 months ago  
    Uphuin 핀 Miss u too Alaa
    4 months ago
    Alaa Hellooooo my lovelies Hope u have a great, full of sleep, fun weekend
    4 months ago
  11.      about Well
     
      0
    I had a nightmare that my sister died and I went insane
    4 months ago  
    Ryan Morning!! dream goes to opposite side
    4 months ago
    Uphuin 핀 Oppa said right don't worry sis
    4 months ago
  12.      about Sunday
     
      0
    Gmorning folks .. have a great day ..
    4 months ago  
    Qing53 Saba7o ya 2lbi
    4 months ago
    Ryan 모닝~
    4 months ago
  13.      about Damn
     
      0
    I hate weddings, I really really REALLY do !!!!
    4 months ago  
    NOOR Me too
    4 months ago
    Qing53 I know 7abebti .. they are all the same
    4 months ago
  14.      about Sat
     
      0
    Hellooooooooooo my friend, had the biggest lunch, my stomach is soo full and now I'm sooooo lazy lol
    Have a great day .
    4 months ago  
    아비 Have a great day
    4 months ago
    Qing53 Alaaaaaaaaaaa
    4 months ago
  15.      about Nity
     
      0
    Dead tired..sooooooooooooooooo sleepy. Gooooooood night little ones, love u always
    5 months ago  
    Nancy goodnight Alaa
    5 months ago
    NOOR Sweet dreams Bobo
    5 months ago
Join Today
Are you new on here? Share your minds with other easily!
Male
Female