Donate
Hanna-Riik...
14700 Minds
153 Friends
  1.      about help
     
      0
    My body wants caffeine.
    14 hours ago  
    Eveline I had too much today
    14 hours ago
    Hanna-Riikka Get some coffee girls! Except Eveline.
    13 hours ago
  2.      about dogs
     
      0
    I was going to take Onni out but he went back to sleep instead.
    15 hours ago  
    양 마리 ha ha
    15 hours ago
    15 hours ago
  3.      about hmm
     
      0
    I should show my ads everywhere else than Finland though. These people don't get my potential at all...
    15 hours ago  
    Hanna-Riikka I will do that! Maybe Finnish people see me then too.
    15 hours ago
    양 마리 ha ha
    15 hours ago
  4.      about hmm
     
      0
    Some Korean woman liked my Facebook ad. How? I show it only in Finland. Can she see it if she's visiting Finland?
    15 hours ago  
    Hanna-Riikka I make ads for my business on Facebook. Maybe I should do one for Philippines so that you'd see it.
    6 hours ago
    NOOR Yes she can . And if a friend of hers liked it she has a chance to see it too
    6 hours ago
  5.      about Hmm
     
      0
    I'm sooo frustrated. I want to watch dramas and play games but I know I have to work on my illustrations or I'm never finished with them. Among all this I suddenly miss Luna a lot. I should focus on the plain paper in front of me...
    15 hours ago  
    15 hours ago
    15 hours ago
  6.      about work
     
      0
    Let's squeeze some creativity out of this creative mind of mine!
    2 days ago  
    Lord Congrats! @KittyVanCat
    2 days ago
    Maya13 Fighting!
    2 days ago
  7.      about hmm
     
      0
    The most effective way to get anything done is to leave my phone downstairs while I work upstairs. Otherwise I'll plat that BeatEVO YG.
    2 days ago  
    양 마리 whoops..
    2 days ago
  8.      about Sunday
     
      0
    I've done nothing today.
    2 days ago  
    양 마리 i played the game almost all the time..it's too fun..
    2 days ago
    Hanna-Riikka Hahaha! What a great day!
    2 days ago
  9.      about hmm
     
      0
    It's quite windy today. Reminds me of one dream that I saw few nights ago. Someone pointed me that there was some sort of spirit of forest around us. You couldn't see it but you knew it was there when tree branches moved and the sunlight bl-inked trough them.
    3 days ago  
    3 days ago
    3 days ago
  10.      about Morning
     
      0
    Good morning!
    3 days ago  
    Hanna-Riikka Hi girls!
    3 days ago
    양 마리 morning
    3 days ago
  11.      about Hnm
     
      0
    I think I'll watch dramas all day today... Maybe finish 'Refresh Man' and continue 'The Bride of Water God'.
    4 days ago  
    Lord Congrats! @Eveline
    4 days ago
    양 마리 Enjoy
    4 days ago
  12.      about Meh
     
      0
    Th world seems such a scary and miserable place today.
    Some idiot went crazy with a knife in Turku (one of the biggest cities in Finland) yesterday and rabdomly killed 2 people and hurt several others. I heard something similar happened in Germany too..? What the hell is wrong with people these days...
    4 days ago  
    3 days ago
    Oktawian 옥탑이안 Take care sweetie I am so mad that there is so much evil these days
    3 days ago
  13.      about Omg
     
      0
    I'm stuck in the grocery store... Only one employee and a long line...
    5 days ago  
    양 마리 Oh i hate these situations fighting
    5 days ago
    Hanna-Riikka We waited with mom. Too much stuff to put back into shelves. Plus we weren't in a hurry. Some people left.
    5 days ago
  14.      about morning
     
      0
    Good morning! :l
    5 days ago  
    Hanna-Riikka Hi all! I made a wrong smiley on my post.
    5 days ago
    Eveline Ah....
    5 days ago
  15.      about visitors
     
      0
    We got visitors. My aunt and her husband. They're both deaf so it's always as interesting.
    5 days ago  
    양 마리 have fun
    5 days ago
    NOOR Hahaha enjoy
    5 days ago
Join Today
Are you new on here? Share your minds with other easily!
Male
Female