Donate
Moj
11 Minds
11 Friends
  1.      about ^^
     
      0
    If you could visit the past or the future, which would you choose, and why?
    10 years ago  
    Moj1 @yjgift i say that 2 (:
    10 years ago
    yjgift @moj1 yeah ^__^
    10 years ago
  2.      about :)
     
      0
    I'm fasting today (; i'm starving but i have to wait
    10 years ago  
    ryan :S
    10 years ago
  3.      about Mindpasta
     
      0
    What if mindpasta had an application 4 iphone- pad that will be cool (;
    10 years ago  
    ryan btw why don't you add friends first?? you need more friends to finish your games
    10 years ago
    Moj1 I'm too lazy /: ok i'll do thnx
    10 years ago
  4.      about Morning
     
      0
    G-Morning ‹☺›
    10 years ago  
    ryan Morning!
    10 years ago
  5.      about Happy
     
      0
    Happy hajj vacation ;___; finally!!!
    10 years ago  
  6.      about u.u
     
      0
    Uhhhh~ finally the weekend @;
    10 years ago  
  7.      about ㅠㅠ
     
      0
    OMG I forgot to ask my friends what exam we have tomorrow );
    10 years ago  
  8.      about mindpasta
     
      0
    I'm an inactive person >﹏< hajj holiday is after 3 weeks yay ‹☺› so i'll come here 4 like daily (ノ ̄ω ̄)ノ
    10 years ago  
    Moj1 Better luck next time ryan (^∇^)
    10 years ago
    ryan Okay!!
    10 years ago
  9. Recommender: mikelita
         about Korean
     
      1
    Just started learning korean letters ⌣̩_⌣ i'll take it easily / its all cuz school i'm too busy studying never had the time (":
    10 years ago  
    LittleNorii take ur time actually its easy (:
    10 years ago
    Moj1 @LittleNorii Yeah it really is
    10 years ago
  10.      about hot
     
      0
    Oh this is way over the limit (":
    10 years ago  
  11.      about Hungry
     
      0

    Ahhh~ don't know why but i'm always hungry /:; i eat like an starving elephant but never get fat ‹☺› i think i'll move into my refrigerator soon ;D

    10 years ago  
Join Today
Are you new on here? Share your minds with other easily!
Male
Female