Donate
  1.      about Suga
     
      0

    어머 어머나 세상에 너무 귀여워요

    4 weeks ago  
    4 weeks ago
  2.      about Suga
     
      0

    Me: ugh..no coffee today? How am i suppose to wake up?
    Yoongi:
    Me: ->

    9 months ago  
    Hanna-Riikka Good wake up material!
    9 months ago
    9 months ago
  3.      about Suga
     
      0
    BTW..THIS is my alarm..very affective..although i alwyays say SHUT UP to my phone..
    10 months ago  
    10 months ago
    10 months ago
  4.      about Suga
     
      0
    See any difference?
    11 months ago  
    Hanna-Riikka Very much possible.
    11 months ago
    11 months ago
  5.      about Suga
     
      0
    Lemme show you why he's Lil meow meow..
    11 months ago  
  6.      about Suga
     
      0
    The reason why he's my H and the reason why Jin will have to suffer later..
    This is a must watch (normal, weird, normal, weird..aka Suga )
    12 months ago  
    양 리나 (Rina) aigooooooo..
    12 months ago
    12 months ago
  7. Recommender: KittyVanCat
         about Suga
     
      1

    Flowers for our b to l suga

    12 months ago  
    12 months ago
    Hanna-Riikka Pretty~
    12 months ago
  8.      about Suga
     
      0

    Everybody say Happy Birthday to my H

    1 year ago  
    최야스권 Happy birthday sugar b to l ❤
    1 year ago
    1 year ago
  9.      about Suga
     
      0

    Suga is live and it's lagging like crazy..i thought of stop watching now and wait for subs..but then he looked at me like this.. what a timing

    1 year ago  
    Hanna-Riikka Poor boy! But I'm sure he understands.
    1 year ago
    1 year ago
  10.      about Suga
     
      0
    Beautiful song
    1 year ago  
    Hanna-Riikka Relaxing song.
    1 year ago
    1 year ago
  11. Recommender: KittyVanCat
         about Suga
     
      1
    Rina!
    1 year ago  
    1 year ago
    1 year ago
  12.      about Suga
     
      0

    Ok..we all know, that google sometimes suck..but WTH did he REALLY say? i mean..
    TRANSLATION PLS!!

    1 year ago  
    Ryan 여봐라 : Hello there(to servant thingy)~!
    11시에 잠든 나를 매우 쳐라 : Hit me too hard who is slept at 11pm.
    Happy birthday Tae-hyeong!
    1 year ago
    양 리나 (Rina) thanks, that sounds way more normal than what google said..
    1 year ago
  13.      about Suga
     
      0
    Suga against Bag PD (Big Hit CEO)
    Forever the funniest thing
    IT's about the dancing
    1 year ago  
    Hanna-Riikka Not yet but I saw it now. Suga was like "i take that all back!!"
    1 year ago
    양 리나 (Rina) yeah..
    Suga: meh..i never wanted to dance..you tricked me!!
    Bang PD: But you became so good!
    Suga: *blushing* THANK YOUUUUU _
    1 year ago
  14. Recommender: noor
         about Suga
     
      1
    How to kill me in 3 seconds..
    1 year ago  
  15.      about Suga
     
      0

    Oh my..i giggled when Yoongi's nose said hello in the background..

    1 year ago  
    양 리나 (Rina) on my second monitor i always have mindpasta and twitter, and the nose (bottom right) is Yoongis.. It looked funny..especially because i immediately knew it was his nose
    1 year ago
    Hanna-Riikka Hahaha! I see! Well recognized!
    1 year ago
Join Today
Are you new on here? Share your minds with other easily!
Male
Female