1.      about MOVIE
     
      0
    드디어 tonight Interstellar 보러가요 ~ :D
    im so excited~!!
    Do you like movie ?
    1 day ago  
    hana♥ 집근처 가까운 극장으로 가려구요 ~~ㅋㅋ 저녁 늦게 끝날것 같아서요
    1 day ago
    Ryan 재밌게 보세요~ 전 아직 안 봤어요..
    1 day ago
  2.      about Movie
     
      0
    Watching Non-stop! I don't want to watch it but .. hmmm better than nothing!
    Let's see!
    3 days ago  
  3.      about Movie
     
      0
    Watching "The Patriot"
    3 days ago  
  4.      about Movie
     
      0
    I'm watching "The Judge" and I'm liking it.! Good movie! Too long tho! 140 minutes.!
    4 days ago  
    Zahra yeah it's a good movie indeed .. I watched it with my cousin
    4 days ago
  5.      about Movie
     
      0
    It's 3am and I just finished watching love & other drugs
    Totally worth staying up this late
    4 days ago  
    Indra I like that movie
    4 days ago
    Zahra Anne Hathaway is an amazing actress
    4 days ago
  6.      about Movie
     
      0
    Just watched the hunger games catching Fire .. Wow .. It was so good my heart was beating soo fast .. And sometimes I thought it would stop beating ., it was just so good
    5 days ago  
    noor Haven't watched a movie in ages
    5 days ago
    meem  this is the 3rd movie I watch today and Maybe I'll watch one before bed!
    But I'm not always like that
    5 days ago
  7.      about Movie
     
      0
    Watch "As above so below" hmmmm it's messed up and I'm not liking Scarlett even a tiny bit, but I think I'm gonna finish it! Wanna know what's gonna happen if someday i decided to go explore the underground tunnels of Paris .. !
    5 days ago  
    Rami Paris! I don't mind it even in underground tunnels
    5 days ago
    Alaa Let's just get to Paris first obove ground, underground it doesn't matter as long as we are there hahhahaha
    5 days ago
  8.      about Movie
     
      0
    I just finished watching flipped.. Omg this movie is really so super good I'd watch it 500 times again and again!
    My favorite part was when he said: how can someone just sits there and laugh and look so beautiful .. Actually I read that line and its what made me wanna watch the movie
    5 days ago  
  9.      about Movie
     
      0
    I watched Tammy earlier today .. It was good, funny, but I don't think I'd wanna watch it again!
    5 days ago  
  10.      about Movie
     
      0
    The movie blended was sooo good .. So funny and I love love love this couple!
    6 days ago  
  11.      about Movie
     
      0
    Underworld: Rise of the Lycans
    7 days ago  
  12.      about movie
     
      0

    LOVE COMPLEX (Japanese)
    Story about a short guy and a tall girl. The main plot is about a girl (Ema Fujisawa) who is taller then most guys she's interested and is never able to find a boyfriend because of it, and a boy (Teppei Koike) who is to short to find a girlfriend.
    Watched this movie last night so cute I recommend this
    http://seanbuffalo.blogspot.com/2009/06/lovecom-review.html

    1 week ago  
  13.      about Movie
     
      0
    watching "catch me if can"
    I'm not a big fan of Leonardo dicaprio but I like him in this movie ..
    & now .. who stole my emerald? ㅋㅋㅋ
    Did 'Jaeyoh' steal Zahra's Emerald?
    1 week ago  
    noor ههههههههههه بالزبط
    1 week ago
    Zahra yaaay! catch you Jay
    1 week ago
  14.      about movie
     
      0
    Dawn of the planet of the apes - downloading~~
    1 week ago  
    ●Hanna● mikaaa stop watching dramas while baking!! hahaha
    1 week ago
    Mika_할리메 I was in a trance hahaha
    1 week ago
  15.      about movie
     
      0
    I managed to watch 'Star Trek' today.
    I had my preconceptions of it and they were pretty much all right but I can't say that I hated the movie. It was okay.
    I'm still not going to watch the 'Star Trek: Into Darkness'.
    2 weeks ago  
Join Today
Are you new on here? Share your minds with other easily!
Male
Female